maandag 26 november 2012

Vuurwants - Fire bug - Gendarme

Op dit moment zijn er weinig insecten te bespeuren. Daarom wil ik één van de mooiste insecten die ik in 2012 heb waargenomen in de spotlights zetten. Omdat ik hem zo mooi vond, heb ik dit diertje ook in het logo van mijn insectenblog ("insectenwereld") verwerkt. Het is de vuurwants (Pyrrhocoris apterus). Voor meer info klik hier

At this moment there are few insects to be found. Therefore I will show you one of the most beautiful insects I've observed in 2012. Because I like this bug so much, I used it for the logo of my blog ("insectenwereld"). It is the firebug (Pyrrhocoris apterus). For more just click here

3 opmerkingen:

  1. yes! i was lucky to see this beautiful FIRE bug the other day!! at your other blog!! superb pictures.,..amazing insect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem gezien Willy, en daar ook een reactie achter gelaten.
    Het is een prachtig en mooi gekleurd insect.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig verwerkt in je kopfoto bij insectenwereld Willy.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen